A carregar Eventos

« Todos os Eventos

• Este evento já decorreu.

Koncerten ‘Songs from the Southwest’

26 Novembro, 2019 @ 18:00 - 20:30

Em português aqui

Det er med glæde at Portugisisk Forening i Danmark (PFiD) – i samarbejde med Portugals Ambassade i Danmark og LiteraturHaus – kan præsentere koncerten ”Songs from the Southwest” med den portugisiske trio bestående af Bernado Couto, Luís Figueiredo og Bernardo Moreira.

”Songs from the Southwest” består af et udvalg af musik lavet i Portugal: fado-sange, jazzkompositioner og traditionelle sange. Koncerten præsenterer nogle af Portugals førende komponister og er et vidnesbyrd om landets aktuelle og livlige musikscene.
Kom og vær med til en uforglemmelig koncert med Bernardo Couto, Luís Figueiredo og Bernardo Moreira den 26. november

Detaljer:
Dato: 26. november
Sted: LiteraturHaus, Møllegade 7, DK-2200 København N

Entré (billetter købes ved indgangen):
100 kr.
PFiD medlemspris – 50 kr.

Koncertprogram:
19.00 – Dørene åbnes
19.30 – Koncerten starter

Portugisisk forening i Danmark takker for støtten fra Portugals Ambassade i Danmark og Instituto Camões til dette arrangement.

Følg koncertens opdateringer på vores Facebook side, Ambassades hjemmeside, eller på Literaturhaus hjemmeside.

…………………………………………………………………………………………………………………………

Om koncerten

Bernardo Couto, Luís Figueiredo og Bernardo Moreira er meget kendte kunstnere inden for den portugisiske samtidsmusikscene.  Trioen spiller, skriver og producerer sange for den bjertagende Fado-sangerinde Cristina Branco.

Bernardo Couto: Portugisisk guitar
Luís Figueiredo: Klaver